Zakelijke etiquette

Zakelijke etiquette

De juiste zakelijke omgangsvormen.
Zakelijke etiquette speelt een essentiële rol in het bedrijfsleven. Het is niet alleen belangrijk om een opdrachtgever “binnen te halen” maar ook om hem of haar te behouden. In de zakenwereld moeten goede manieren, correct gedrag, respect en aandacht voor uw opdrachtgever vanzelfsprekend zijn. Tevens geeft dat een ondersteuning voor uw eigen zelfvertrouwen.

Als u weet hoe het hoort, kunt u zich helemaal concentreren op een zakelijk gesprek. U wordt niet afgeleid door de gedachten hoe u een goede indruk moet maken en hoe u zich dient te gedragen zodat de klant of opdrachtgever voor u kiest en de volgende keer ook weer bij u terug komt.

Deze e-learning behandelt de volgende onderwerpen:

  • Zakelijke etiquette en sociale omgangsvormen
  • Waarom zijn etiquette en goede omgangsvormen belangrijk?
  • De eerste indruk en uw performance
  • Zakelijke kleding-etiquette
  • Groeten en begroeten
  • Bedrijfscultuur
  • Klantvriendelijkheid

In de e-learning cursussen bent u bij elk onderwerp in ongeveer een uur etiquette-wijzer.
U kunt de cursus volgen wanneer het u uitkomt en een jaar lang nog eens rustig terugkijken ‘hoe het ook alweer hoort’.