etiquette85372

Horeca etiquette en gastvrijheid

Gastvrijheid betekent op zakelijk gebied een dienstbare instelling. Je doet er alles aan om de klant het naar de zin te maken. In de horeca spreekt men niet van klanten maar van gasten. Gastvrijheid is het voornaamste product in de horeca. Het doel van gastvrijheid is gasten binnen te krijgen en ervoor te zorgen dat ze terugkomen. Gasten zijn kritisch; ze gaan regelmatig uit en ze wisselen ervaringen uit. Je moet steeds een treetje hoger om de gast aangenaam te verrassen. De kwaliteit van gastvrijheid wordt bepaald door een aantal vaardigheden die een gastvrouw of gastheer bezit. Hierbij kunt u denken aan sociale vaardigheden, juiste omgangsvormen en vriendelijk en attent zijn voor de gast. Maar ook vaktechnische vaardigheden zijn van essentieel belang. Productkennis, sociale hygiëne en een professionele beroepshouding zijn onmisbaar in een horecagelegenheid.

Professionele medewerkers

De trainers van Etiquette à la carte besteden uitgebreid aandacht aan deze onderwerpen tijdens de horeca etiquette training. Van iedere deelnemer maken zij een professionele medewerker en een regisseur van verrassingen die uw gasten bijzondere en memorabele momenten kan bezorgen. Gastvrijheid is een werkwoord… aan de slag dus!

  • Interesse in deze training?

    Indien u aangeeft in welke onderwerpen u geïnteresseerd bent, nemen wij op korte termijn contact met u op. Uiteraard kunt u ons ook per telefoon en per mail bereiken.

    Telefoon Yvonne: +31 620 732 031
    Telefoon Ria: +31 653 388 926
    E-mail: info@etiquettealacarte.nl





  • Zakelijke trainingen