Opdrachtgevers
Wat zeggen onze klanten?
Naomi Ruijtenberg
Tijdens de Innovation Career Day heb ik kennisgemaakt met Etiquette à la Carte. In een workshop werden er in de vorm van een quiz verschillende categorieën behandeld ,de trainers gaven de cursus op een enthousiaste manier en beantwoordden alle vragen helder. Aan het eind van de workshop hadden we niet alleen veel geleerd, maar ook een leuk uur gehad. Ik zou de Etiquette Quiz daarom ook echt aanraden!
Roemer Kroon
Etiquette à la Carte heeft voor ons op de carrière dag van ‘Science, Business and Innovation’ een erg leuke en interactieve workshop gegeven door middel van een alcoholvrije ‘pubquiz’ etiquette. Deze workshop is erg in de smaak gevallen bij onze studenten en was een perfecte afwisseling met de andere activiteiten die minder interactief waren. Vooral de vragen over internationaal zaken doen vonden onze studenten erg interessant.
Ellen van der Meer
TIO University of Applied Sciences
Als docent ben ik al geruime tijd op zoek naar een geschikt boek voor de studenten over etiquette. Ik vind het boek Diversiquette een aanrader om mee te werken. De schrijfstijl is heel toegankelijk en de opdrachten en oefeningen zijn ideaal om afwisseling in werkvormen te bieden. Studenten kunnen er goed zelf mee aan de slag en leren veel over omgangsvormen, samenwerken en omgaan met verschillende culturen. Ik ben er heel enthousiast over. Zoiets was er nog niet!
René en Annet Koks
Hartelijk dank voor uw inspirerende bijdrage aan de onvergetelijke avond op 6 september jl. Wij willen u hiermee complimenteren. De mannen hebben genoten en veel geleerd, praten er veel over en daar waar nodig corrigeren ze elkaar. We gaan er vanuit dat uw goed overgebrachte kennis zijn effect zal sorteren. Ook wijzelf kijken met veel plezier terug op de geslaagde start van het 21-diner. Het vervolg van de avond is eveneens succesvol verlopen, en zal volgens ons allen een mooie herinnering blijven.
Carolus
Onze deelnemers waren merkbaar onder de indruk van het programma en jouw bijdrage hieraan. Ik heb menig complimenten mogen ontvangen over de historische locatie van het diner, de intimiteit van de Salon van Brielle en de persoonlijke en veelzijdige workshop die jij tussen de gangen door verzorgde. In het bijzonder de hartelijke en adequate wijze waarom de uitvoering van het programma tot stand is gekomen.
Etiquette à la carte werkt o.a. voor
Banken
- Rabobank
- ABN Amro Bank
- KasBank N.V.
- ING
- Insinger Gilissen
Advocaten en notarissen
- GMW Advocaten
- Pricewaterhouse Coopers
- Delissen Martens Advocaten
- Lexence Advocaten & Notarissen
- SmitsVandenBroek
Overheid
- The Hague International Centre
- Ambassade van Den Haag
- Ministerie van VWS
- Ministerie van Binnenlandse zaken
- Openbaar Ministerie
- Havenbedrijf Rotterdam
- Provincie Overijssel
- Tweede Kamer Fractie SGP
- Gemeente Den Haag
- Politie Academie
- Den Haag Marketing
Scholen
- ROC Mondriaan
- Deltion College
- Hogeschool InHolland
- Universiteit van Amsterdam
- Erasmus Universiteit
- Universiteit Leiden
- Hogeschool Utrecht
- Universiteit van Tilburg
- Hogeschool TIO
- Haagse Hogeschool
- Fontys Hogeschool In Holland
- Avans Hogeschool
- ROC
- Albeda College
- Da Vinci College
- ICD Subliem (VU)
- MEAO Kronenburg
- Westland College
Overig
- PUM Netherlands senior experts
- Verschoor reizen
- Dijkstra Taxi en Personenvervoer
- Bijenkorf
- Nobel
- Kerkgemeenschap De Olijfberg
- Facilicom
- P&B Detachering & Contracting
- Remeha
- Sociëteit de Witte
- Rotary
- Lions
- Boehringer Ingelheim
- Double Effect
- Stichting Giving back
- GMG Millionaire B.V.
- Miss Nederland Organisatie
- Van der Valk hotels
- Ondernemers Vereniging Beemster
- Gefco
- Particuliere zorg Florence Allure
- B.a.B. Zorg