Stijlvol door het leven
06 207 320 31
info@etiquettealacarte.nl
Etiquette a la carte

Training- en adviesbureau

Etiquette à la carte is al sinds 2008 een veelgevraagd etiquettebureau voor trainingen en adviezen en is gespecialiseerd op het gebied van zakelijke etiquette en hospitality. De oprichter Yvonne van der Kroft constateerde, na uitgebreid research en op basis van haar ervaring binnen het bedrijfsleven, dat er een enorme behoefte bestaat aan kennis en vaardigheden op het gebied van (zakelijke) etiquette en omgangsvormen.

Bekijk onze trainingen

Werkwijze etiquette à la carte

Indien u verdere informatie wenst over onze lezingen en trainingen kunt u geheel vrijblijvend telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Op aanvraag zullen wij onze brochure met de diverse mogelijkheden en tarieven naar u verzenden. Alle Etiquette trainingen worden geheel op maat samengesteld naar aanleiding van uw wensen en ondersteund door een eigentijdse PowerPoint Presentatie.

Neem contact met ons op

Het team

De trainers van Etiquette à la carte zijn deskundigen met ruime (praktijk)ervaring en kennis van de omgangsvormen en etiquetteregels op hun vakgebied. De trainingen en lezingen worden op een interactieve en eigentijdse wijze gedoceerd en gepresenteerd.
Yvonne van der Kroft en Ria Doolaard zijn tevens de auteurs van de boeken Diversiquette en Etiquette@Work. Deze boeken zijn zowel in de Nederlandse als Engelse taal verkrijgbaar. Voor meer informatie: Etiquette Experience
Yvonne van der Kroft
Oprichter

Sleutel tot succes

Na jarenlang werkzaam geweest te zijn bij diverse MBO- en HBO opleidingen als docent, stage coördinator en studieloopbaanbegeleidster op het gebied van etiquette, protocol, hospitality, toerisme en luchtvaart, richtte Yvonne Etiquette à la carte op in oktober 2008. Met veel enthousiasme, professionaliteit en deskundigheid staat Yvonne aan het roer van deze ‘Sleutel tot Succes’ en heeft inmiddels meerdere etiquettedeskundigen in dienst.

Ria Doolaard
Partner

Stijlvol op de werkvloer

Goede manieren worden geassocieerd met professionaliteit
Aandacht en respect geven vertrouwen in de omgang met elkaar. Het maakt dat we ons daarbij prettig voelen.
Ook Ria heeft evenals Yvonne haar Roots liggen in het beroepsonderwijs, o.a. toerisme in binnen- en buitenland. Communicatie, interculturele relaties en hospitality behoren tot haar expertises.

Frank Harte
Trainer

Gastvrijheid en gastgerichtheid

Met zijn jarenlange ervaring als gastheer pur sang, weet Frank in het bijzonder dat het in de horeca gaat om de totale beleving van de gast. Door uitmuntende gastvrijheid en gastgerichtheid, kan je je als gastheer/vrouw onderscheiden van andere horeca bedrijven.
Mede door zijn expertise op het gebied van hospitality en communicatie, zal zijn horeca-etiquette training de gastbeleving binnen uw bedrijf naar het hoogste niveau brengen.

Micky Keeren
Auteur

Etiquette en diversiteit, een onbetwiste link

Micky woont al jaren in Parijs. Dat ‘onze kracht in verschillen en niet in gelijkenissen ligt’, ontdekte ze daar al snel. Training en consultancy in Intercultural Communication & Management aan diverse Hoge Scholen en de Universiteit van de Sorbonne, hebben Micky inzicht gegeven in culturele gedragspatronen en die onbetwiste link tussen etiquette en diversiteit waar ze ook regelmatig over schrijft.

Kitty van den Berg
Trainer
Kitty van den Berg-Verheul

Creatief en veelzijdig

Creatief en veelzijdig. Dat zijn woorden die typisch passen bij Kitty. Tafels kan zij omtoveren tot ware sprookjes, de bruidskapsels die zij creëert zijn prachtig en met de door Kitty aangebrachte passende make-up komt u adembenemend voor de dag.
Op het gebied van visagie en kleding, is Kitty de juiste persoon om adviezen te geven. Neemt u Kitty mee als personal shopper, bespaart u zich miskopen, tijd en moeite.